Treści programowe nauczania:
Przedmiot Obraz w Przestrzeni Wirtualnej ma na celu rozwinąć rozumienie i zawodowe używanie przestrzeni 3D i efektów z nią związanych do realizacji zadań
w pracowniach Wydziału Sztuki Mediów oraz do indywidualnej pracy twórczej.
Studentki i studenci uczą się założeń kompozycji form i kolorów w świecie 3D, metod stylizacji i efektów specjalnych (VFX), oraz rozwijają myślenie przestrzenne i wzbogacają swoją wiedzę technologiczną.
Zajęcia proponują:
- Podstawowe umiejętności z zakresu:
- Zarządzania przestrzenią 3D.
- Kompozycji przestrzennej.
- Modelowania trójwymiarowego.
- 3D jako środku wyrazu.
- Zastosowania grafiki 3D w nowych i tradycyjnych technikach sztuki.
- Wprowadzenie w grafikę 3D jako technikę tworzenia.
- Zapoznanie się ze współczesnym oprogramowaniem.
- Umiejętności niezbędne do tworzenia współczesnej sztuki.
Umiejętności zdobywane na zajęciach:
- Przedstawienie dwuwymiarowych obrazów w trójwymiarze.
- Zarządzanie przestrzenią wirtualną – ustawienie obiektów, świateł, kamer itd.
- Tworzenie skomplikowanych modeli z siatki.
- Rzeźbienie w 3D.
- Używania shaderów i materiałów.
- Animowanie obiektów 3D.
- Renderowanie obrazu i animacji.
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 1
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 2
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 3
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 4
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 5
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 6
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 7
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 8
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 9
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 10
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 8