Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.

Andrei Isakov to artysta i wykładowca, który specjalizuje się w grafice 3D, symulacji i grach komputerowych. Ukończył Białoruską Uczelnię Artystyczną imienia A.K. Glebova i Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie. Zdobył stypendium Studium Europy Wschodniej i studiował na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pracował nad kilkoma projektami gier komputerowych, takimi jak „Origami”, „Bastardo”, i inne. Prowadzi badania gier komputerowych w sztuce współczesnej i założył koło naukowe „Animagica”. Przeszedł kurs Game Dev School w Warszawie oraz uczestniczył w festiwalu Games For Impact z grą edukacyjną „That’s Not Cool”. Należy do grupy artystycznej INEXSISTENS. Wystawiał symulacje „Tardigrada” na wystawie Świadomość Planetarna w galerii Arsenał w Białymstoku, opartą o zachowanie mikroorganizmów. Specjalista od cyfrowych środowisk w wirtualnej produkcji, symulacji i silników gamingowych, oraz VR. Prowadzi zajęcia z grafiki 3D, modelowania, wirtualnej rzeczywistości oraz silnika Unreal Engine 5.

andrei.isakau@asp.waw.pl

www.paletizma.com