Pracownia od 3 do 6 semestru studiów I stopnia, dyplomująca I stopień
Treści programowe nauczania:
Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych została zainicjowana przez dr Piotra Kopika w roku akademickim 2017/2018.
Działania realizowane w ramach pracowni dotyczą 3 obszarów:
-
immersji w jakieś formie wirtualnej rzeczywistości,
-
przenikania wirtualnego świata z realnym,
-
refleksji na temat postępującej obecności cyfrowych mediów i wirtualnych systemów.
Realizowane w pracowni tematy:
Tematy realizowane w pracowni, z jednej strony rozwijają umiejętności związane z narzędziami do kreowania cyfrowych przestrzeni, a z drugiej strony mają na celu rozwijanie postaw artystycznych. Praca w środowiskach 3D to punkt wyjścia do szerszego eksplorowania wątków, zjawisk i problemów wynikających z użytkowania współczesnych technik komunikacji i przemieszania rzeczywistości z wirtualnością. Część zajęć polega na indywidualnym realizowaniu zadań, część ma charakter warsztatowy i zespołowy, innym razem dyskusyjny, performatywny bądź wykładowy.
linki:
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 1
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 2
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 3
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 4
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 5