Pracownia dyplomującą na I stopniu, od 3 do 6 semestru
Treści programowe nauczania:
Podstawowym celem pracowni jest zapoznanie studentów z różnorodnością technik animacyjnych, warsztatem animatora, wiedzą praktyczną dotyczącą metod realizacji, historii i rozwoju animacji oraz praktyki związanej z tworzeniem iluzji ruchu, pre i post- produkcją i umiejętnością tworzenia dowolnych interaktywnych prezentacji.
Realizowane w pracowni tematy:
Przygotowanie studentów pod względem teoretycznym i warsztatowym do samodzielnej oraz zespołowej pracy twórczej, której efektem są prace z użyciem sztuki animacji traktowanej jako niezależna forma artystycznej wypowiedzi, jako medium posługujące się prostym systemem znaczeń i symboli i/lub jako element składowy innych złożonych realizacji, łączących efekty różnorodnych działań multimedialnych: (np. animacja jako elementy gry komputerowej, animowana scenografia, animowane książki i prezentacje multimedialne, animowane reklamy, czołówki filmowe, etc.).
Sposób pracy studentów w pracowni jest zróżnicowany. Część zajęć polega na indywidualnym realizowaniu zadań, część ma charakter warsztatowy i zespołowy.
Prowadzenie indywidualnych prac filmowych wykonanych przy użyciu techniki animacji
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 1
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 2
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 3
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 4
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 5