Przedmiot w 1 i 2 semestrze studiów I stopnia, obowiązkowy
Treści programowe nauczania:
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawami i zaawansowanymi technikami tworzenia i modelowania trójwymiarowych obiektów cyfrowych. Na zajęciach osoby studenckie będą korzystać z różnych programów 3D, takich jak Magica Voxel, 3ds Max, Maya oraz Mudbox, które umożliwiają tworzenie i edytowanie obiektów, postaci, przestrzeni i scen w 3D. Przedmiot ten rozwija umiejętności i kreatywność studentów w zakresie tworzenia własnych projektów artystycznych w 3D, które mogą być wykorzystane do różnych celów i form ekspresji, takich jak animacja, gry, film, instalacja lub innych. Przedmiot ten jest skierowany do studentów na różnym poziomie zaawansowania, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i możliwości w dziedzinie sztuki mediów.
Realizowane w pracowni tematy:
- Podstawowe umiejętności w modelowaniu 3D, przydatne jak do realizacji własnych projektów artystycznych, tak i pracy zawodowej.
- Eksperymentowanie z różnymi stylami i technikami modelowania 3D, takimi jak low-poly, voxel, procedural, czy rzeźbienie.
- Tworzenie i prezentowanie własnych projektów artystycznych w 3D, które wykorzystują elementy narracji, interakcji, immersji, czy estetyki.
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 1
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 2
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 3
- Otwórz okno dialogowe, slajd numer: 4