Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.

Działania Performatywne

Przedmiot do wyboru na studiach II stopnia.

Treści programowe nauczania:

Zadaniem artystki/y jest zrozumieć własne potrzeby twórcze i prawdziwe powody do tworzenia, poznać zakres własnych możliwości w kontekście szeroko rozumianych działań performatywnych.
Studia magisterskie na Akademii Sztuk Pięknych, to odpowiedni moment na zadanie sobie (po raz kolejny) pytania: po co robię sztukę?
Nauczymy się szukać odpowiednich narzędzi do łączenia intuicji z analitycznym myśleniem. Postaramy się być w odpowiednim miejscu i czasie.
Żeby nie wymyślać roweru na nowo, będziemy odnosić nasze własne działania do historii sztuki współczesnej.
Jako prowadząca pracownię podzielę się również spostrzeżeniami związanymi z moją dotychczasową praktyką performatywną.

Realizowane w pracowni tematy:

Zadania w pracowni będą miały charakter indywidualny i grupowy. Współdziałając, rozwijamy empatię i otwartość na drugiego człowieka.