Przedmiot do wyboru na studiach II stopnia.
Treści programowe nauczania:
Zadaniem artystki/y jest zrozumieć własne potrzeby twórcze i prawdziwe powody do tworzenia, poznać zakres własnych możliwości w kontekście szeroko rozumianych działań performatywnych.
Studia magisterskie na Akademii Sztuk Pięknych, to odpowiedni moment na zadanie sobie (po raz kolejny) pytania: po co robię sztukę?
Nauczymy się szukać odpowiednich narzędzi do łączenia intuicji z analitycznym myśleniem. Postaramy się być w odpowiednim miejscu i czasie.
Żeby nie wymyślać roweru na nowo, będziemy odnosić nasze własne działania do historii sztuki współczesnej.
Jako prowadząca pracownię podzielę się również spostrzeżeniami związanymi z moją dotychczasową praktyką performatywną.
Realizowane w pracowni tematy:
Zadania w pracowni będą miały charakter indywidualny i grupowy. Współdziałając, rozwijamy empatię i otwartość na drugiego człowieka.