Konkurs Timecode Akcja Animacja rozstrzygnięty

Opublikowano 7 grudnia 2021

Animacja dla Planety – pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.

LINK DO ZWYCIĘSKIEJ ANIMACJI: vimeo

Laureatka tegorocznej edycji Timecode AKCJA ANIMACJA otrzymała honorarium w wysokości 10 000 zł i tablet Wacom Cintiq 16 oraz sadzonkę dębu, która w tym roku zastąpiła tradycyjną statuetkę.

Laureatka konkursu Zuza Labus ukończyła studia graficzne na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, pracuje jako freelancer, natomiast wyróżniony Adam Łabuś, który w konkursie Timecode Akcja Animacja uczestniczył już po raz drugi, ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Wśród finalistów znalazł się także zespół Mateusz Trytek, Joanna Wójtowicz, Paulina Kozieł-Pacia.

Tegoroczna edycja Timecode AKCJA ANIMACJA poświęcona była ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 200 uczestniczek i uczestników.

Prace oceniali: Andrzej Pągowski – Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski – Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska – Creative Director, Agnieszka Klimczak – Executive Creative Director, Agnieszka Koźmierowska – Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka – Creative /Experience Director, MELT, Anna Szkałuba – Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala – Art Director, PZL, Weronika Majchrzak – Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski – Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota – Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski – Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann Partner, Timecode Film Production.

Jurorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, spotkali się z twórcami półfinałowych prac na warsztatach kreatywnych. To już tradycja konkursu, która umożliwia udoskonalenie zgłoszonych animacji.

Prace wszystkich tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl

Konkurs Timecode Akcja Animacja powstał w 2017 roku z inicjatywy domu produkcyjnego Timecode Film Production, który od kilkunastu lat zajmuje się produkcją spotów reklamowych, branded contentu i animacji. Celem konkursu jest wzrost poziomu polskiej animacji reklamowej i wyszukiwanie młodych talentów.